Klachten worden door iKitchen.be ernstig genomen.

Klachten algemeen
iKitchen.be neemt elke klacht even serieus. Ongeacht de omvang van uw klacht zullen wij er alles aan doen om tot een goede oplossing te komen. Mail u klacht naar shop@ikitchen.be  en vermeld daarin alle relevante informatie die kan bijdragen aan een snelle oplossing. Wij streven er naar om uw e-mail binnen 24 uur in behandeling te nemen. Telefonisch kan u onze klantenservice bereiken op werkdagen van 08:30 tot 17:30 uur  via telefoonnummer 089-500 706.

Klachten over een product
Klachten over een product ontstaan niet zomaar. Het product voldoet niet aan uw eisen, doet niet wat het moet doen of zelfs een fabricagefout kunnen hiervan de oorzaak zijn. Wanneer u klachten heeft over uw aankoop dan vernemen wij dat graag. U kunt ons op de hoogte brengen via ons e-mailadres shop@ikitchen.be. Wij streven er naar om uw e-mail binnen 24 uur in behandeling te nemen. Telefonisch zijn wij bereikbaar op werkdagen van 08:30 tot 17:30 uur  via telefoonnummer 089-500 706.


Klachten over aflevering
Om onze service voortdurend te verbeteren ontvangen wij graag een bericht wanneer u niet tevreden bent over de aflevering. Uw klacht kan variëren in de breedste zin van het woord. Elke klacht wordt serieus behandeld. U kunt ons op de hoogte brengen via ons e-mailadres shop@ikitchen.be. Wij streven er naar om uw e-mail binnen 24 uur in behandeling te nemen. Telefonisch zijn wij bereikbaar op werkdagen van 08:30 tot 17:30 uur  via telefoonnummer 089-500 706.